امین بانی متولد 16 دی 1362 در اصفهان، خواننده است.

از 7 سالگی علاقه اش را به موسیقی نشان دارد، با یک کلیپ کوتاه موبایلی به شهرت رسید اما کسی نام او را نمی دانست، اهل ایران می باشد.

بیوگرافی امین بانی+بیماری و زندگی شخصی و گالری عکس

خانواده

امین بانی در یک خانواده ۵ نفری به دنیا آمده است. یک خواهر متولد سال ۶۱ و یک برادر متولد سال ۵۲ دارد، او همواره از حمایت خانواده صحبت می کند و می گوید هنوزم که هنوزه وقتی می خوانم مادرم گریه می کند. امین خواهرزاده استاد کریم سماوی از خوانندگان قدیمی ایرانی می باشد که صدای دلنشین او باعث ورود امین به خوانندگی شد، می گوید صدای زیبای اش ارثی می باشد.

 

بیماری

اغلب مردم با توجه به چهره متفاوت امین فکر می کنند او از هنرمندان افغانستانی است اما این تغییر چهره به دلیل بیماری مادرزادی او می باشد. وی مبتلا به بیماری کم خونی تالاسمی ماژور است.

 

فعالیت حرفه ای

 فعالیت جدی ام را با دوست عزیزم احسان جعفری شروع کردم، ایشان مانند یک برادر مدیریت تمام فعالیت های من را در دست گرفت و حمایتم کرد

در سال 93 با استاد علیرضا افکاری آشنا شدم که مدیریت بخش هنری فعالیتم را برعهده گرفت در این راه از هیچ کمکی به من دریغ نکرد.

بیوگرافی امین بانی+بیماری و زندگی شخصی و گالری عکس

اولین کار حرفه ای

به کمک دو حامی خود و شرایطی که فراهم شد موزیک اولم بنام پاییز و موزیک دومم بنام ثانیه ها با استقبال خوبی منتشر شد.

موزیک ثانیه ها تیتراژ مسابقه ثانیه ها با اجرای داریوش کاردان از شبکه دوم تلویزیون پخش شد.

همچنین پیشنهاد میشه از فول آلبوم امین بانی دیدن فرمایید.

 

مصاحبه امین بانی

خودش میگه از بچگی تالاسمی ماژور داشته به همین خاطر سنش به چشم نمیاد.

از نظر خودش بیماری مرموزیه و از داخل به بدن ضرر میزنه به خاطر تزریق خون های دیگه و وارد شدن آهن خون های دیگه به بدن.

و اینکه نظرش اینه که بسار بیماری سخته.

دلیل اینکه سالهاست از پیشرفت به دور بوده رو شانس میدونه و اینکه میگه سیاست نداشتم… و اگه ما هم مث بقیه سر زبون داشتیم جایگاهمون بهتر بود.

فعالیت حرفه ای رو با دوست صمیمیش که حتی بیزنسش موسیقی نبوده رو شروع کرده و با تیم های خوبی کار کردن مثل روزبه بمانی و …

توی این مدت چندتا کار انجام داده که فقط 2 تاش پخش شده به نام پاییز و ثانیه ها.

امین در جواب سوال اینکه درسته ایران مافیای موسیقی داره با خنده جواب داد کاربلد! زیاد داره!

امین میگه گیتار رو خودش یاد گرفته و حتی هنوز نت موسیقی رو بلد نیست و از 6 سالگی ملودیکا کار کرده و تو 8 سالگی سنتور کار کرده.

مادر همه سازها رو ویولن میدونه.

یه زمانی هم نی میزده و گیتار هم از مادرش به عنوان کادو تولد گرفته و از اونجا یاد گرفته.

شروع داستان مویسیقیش رو دایی خودش استاد کریم سماوی(استاد موسیقی سنتی) میدونه که 3 سال پیش در کشور هلند دار فانی رو وداع گفت. امین موسیقی رو توی خونوادش ارثی میدونه.

امین میگه یکی از دلایل اینکه نتونسته هنوز توی موسیقی اون جایگاهو داشته باشه این میدونه که راه رو بلد نبوده.

 

گالری تصویر امین بانی

بیوگرافی امین بانی+بیماری و زندگی شخصی و گالری عکس

بیوگرافی امین بانی+بیماری و زندگی شخصی و گالری عکس بیوگرافی امین بانی+بیماری و زندگی شخصی و گالری عکس بیوگرافی امین بانی+بیماری و زندگی شخصی و گالری عکس بیوگرافی امین بانی+بیماری و زندگی شخصی و گالری عکس بیوگرافی امین بانی+بیماری و زندگی شخصی و گالری عکس بیوگرافی امین بانی+بیماری و زندگی شخصی و گالری عکس بیوگرافی امین بانی+بیماری و زندگی شخصی و گالری عکس بیوگرافی امین بانی+بیماری و زندگی شخصی و گالری عکس بیوگرافی امین بانی+بیماری و زندگی شخصی و گالری عکس بیوگرافی امین بانی+بیماری و زندگی شخصی و گالری عکس بیوگرافی امین بانی+بیماری و زندگی شخصی و گالری عکس بیوگرافی امین بانی+بیماری و زندگی شخصی و گالری عکس بیوگرافی امین بانی+بیماری و زندگی شخصی و گالری عکس بیوگرافی امین بانی+بیماری و زندگی شخصی و گالری عکس بیوگرافی امین بانی+بیماری و زندگی شخصی و گالری عکس بیوگرافی امین بانی+بیماری و زندگی شخصی و گالری عکس