کار دادی دستم پازل بند

Kar Dadi Dastam – Puzzle Band

دانلود آهنگ جدید پازل بند

دانلود آهنگ کار دادی دستم پازل بند MP3 با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ با پخش آنلاین و لینک مستقیم و متن از وب سایت گیتار موزیک.

 

کار دادی دستم پازل بند

متن ترانه

♪♬♬♪عشقت افتاده به قلبم وای از دلم بستم دل به دلی که برده دلم♪♬♬♪

♪♬♬♪تو که میخندی قلبم آروم میگیره ناراحت میشم بارون میگیره♪♬♬♪

♪♬♬♪دنیام آرومه وقتی آرومی همه عشق و آرزومی♪♬♬♪

♪♬♬♪دارم مست تو میشم چشمات آسمونه آخه دست خودت نیست تو چشمات مهربونه♪♬♬♪

♪♬♬♪کار دادی دستم یار دیوونه دلم تا آخرش با تو میمونه♪♬♬♪

♪♬♬♪ببین عشقت به قلب من داره حس جنون میده♪♬♬♪

♪♬♬♪تو هستی که بهم دنیا قشنگیشو نشون میده♪♬♬♪

♪♬♬♪تو که میخندی قلبم آروم میگیره ناراحت میشم بارون میگیره♪♬♬♪

♪♬♬♪دنیام آرومه وقتی آرومی همه عشق و آرزومی♪♬♬♪

♪♬♬♪دارم مست تو میشم چشمات آسمونه آخه دست خودت نیست تو چشمات مهربونه♪♬♬♪

♪♬♬♪کار دادی دستم یار دیوونه دلم تا آخرش با تو میمونه♪♬♬♪

 

دانلود کیفیت 128

دانلود کیفیت 320