دانلود آهنگ جدید - دانلود MP3 - دانلود فول آلبوم - دانلود موزیک - آهنگ ایرانی - آهنگ ترکی

دانلود فول آلبوم محسن ابراهیم زاده(یکجا و تکی) با لینک مستقیم آپدیت ۹۷

دانلود فول آلبوم محسن ابراهیم زاده(یکجا و تکی) با لینک مستقیم و پخش آنلاین از رسانه رز موزیک. امیدواریم از شنیدن این مجموعه آهنگ لذت ببرید. لطفا این پست رو لایک کرده و رز موزیک رو به دوستان خودتون معرفی کنین. این مجموعه همیشه آپدیت خواهد شد و شما می تونین به تمام آهنگ های محسن ابراهیم زاده دسترسی داشته باشین. جهت دانلود بصورت تکی کلیک کنین. محسن ابراهیم زاده دانلود فول آلبوم محسن ابراهیم زاده(یکجا و تکی) با لینک مستقیم آپدیت ۹۷

لیست فول آلبوم:
  • آهنگ عاشق شدن
  • آهنگ دونه دونه
  • آهنگ تو یار منی
  • آهنگ گرداب
  • آهنگ مرحم جان
  • آهنگ میشی فداش
  • آهنگ تیمار
  • آهنگ مگه داریم میثم ابراهیم زاده
  • آهنگ شبگردی
  • آهنگ فاصله
  • آهنگ خانومی
  • آهنگ میدونی
  • آهنگ امشب
  • آهنگ چی شد
  • آهنگ بهونه پره
  • آهنگ هنوزم چشمای تو
  • آهنگ تموم کن برو
  • آهنگ تو بگو
  • آهنگ کجایی
  • آهنگ ممنونم
  • آهنگ حق داری
  • آهنگ بی وفا
  • آهنگ از سر عادت
  • آهنگ عشق سره راهی
  • آهنگ عشق من
  • آهنگ خداحافط
  • آهنگ بوی بارون
  • آهنگ آشوب
  • آهنگ نیستی
  • آهنگ برداشت رفت
  • آهنگ مناجات
  • آهنگ تب
  • آهنگ هوا خواه توام
  • آهنگ منو دلتنگی
  • آهنگ برگرد
  • آهنگ تنهایی
  • آهنگ دنیا مال منه
  • آهنگ بارون
  • آهنگ اروم آروم
  • آهنگ قهرمان بی ادعا
  • آهنگ بندر
  • آهنگ گلایه
  • آهنگ دل مو
  • آهنگ بازم برف
  • آهنگ چقدر زود
  • آهنگ عزیز کی بودی
  • آهنگ کار دله
  • آهنگ تا ابد
  • آهنگ دورهمی
  • آهنگ سال نو
  • آهنگ تولدت
  • آهنگ ارباب عاشقی
  • آهنگ غلاف
  • آهنگ پای ثابتم
  • آهنگ شبهای دیوونگی
  • آهنگ درد دل
  • آهنگ این دل رفت
 
جهت دانلود بر روی آهنگ کلیک کنید.
 عاشق شدن راه با صفایی داره غمو بیقراری داره دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره بدجوری بیتابی داره تا خود صبح بیخوابی داره ای وای از عشق

دونه دونه
 دونه دونه دونه دونه یه حسی که حالا بینمونه مال خود خودمونه مارو بهم میرسونه

تو یار منی
 بذار همه ببینن کنار منی بین همه آدما تو یار منی تو دوایی و پرستار منی دو ثانیه دوریه تو که خیلیه علاقه ای که به تو دارم دلیه بذار همه بدونن ماله منی مشکلیه
گرداب
 موج موهات داره منو میکشونه چون گرداب داره همه اینو میدونن تو واسم عزیز جونی دل منم شک نداره که تو واسه دلم میمونی از وقتی که دیدمت تورو فهمیدم واسم میمونی

مرهم جان
 مرهمه جان من تویی جانه جوان من تویی , ورد زبان من تویی عینه عیان تو منم مهره ی مار من تویی چشم خمار من تویی ایل و تبار من تویی , جانه جوان تو منم , جانه جوان تو منم

میشی فداش
 کار دنیا رو باش تا که میشی فداش چجوری آخه اینقده راحت میذاره میره چی میخواستی چی شد همه بحثا بیخود تو می مونی تو خلسه ی نبود حسشو حالو هواش

تیمار
 وای که بیمار بشم تو بشی طبیبم منو تیمار کنی و بشی حبیبم چشمات منو ویرونه و ویرونم کرد حرفات منو دیوونه و مجنونم کرد
مگه داریم مگه داریم این همه عاشقو مجنون مگه داریم مگه داریم کاری به روز و شبو و هفته و هر سال نداریم هر دقیقه بیقراریم
شبگردی
تنهایی ماله منه دلم که دم نمیزنه آدمه عاشق سر یه چیز کوچیک که بهم نمیزنه شبگردی کار منه غصه شبا یار منه آدمه عاقل که عشقشو از دلش آخه خط نمیزنه

فاصله
 هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست هنوزم خاطره هات برام مثل حال دوبارست

خانومی
خانومی یکی یه دونه ای تو یه احساس عاشقونه ای بگو تا آخر دنیا با منی میدونم که مثل من دیوونه ای
میدونی
 میدونی تو دلم واسه من تویی که به تنم جونی و اصلا نمیاد کسی جات برای حال من خوبی و
امشب
امشب از همون شباست رفته از سرم حواس تو نیستی و باز دلم مهمون خیابوناست تو حالمو نمیدونی بدتر از دیوونه هاست حرف میزنم هی با خودم تو دلم گلایه هاست

چی شد
چی شد همه حرف هایی که زدیم بگو چی شد یهویی این جدایی واسه ی تو قطعی شد

بهونه پره
 جا زد به عشقمون که پشت پا زد خودشو به هر راه زد زبونم حرف دلُ تا زد

هنوزم چشمای تو
 هنوزم چشمای تو مث شبای پر ستاره ست هنوزم خاطره هات برام مث عمر دوباره ست

تموم کن برو
 تموم کن برو که دیگه حسه من به تو عوض شده تموم کن برو که موندنم با تو خیاله بیخوده تموم کن برو که چشم نداره دیگه ذهنو جونه من تموم کن برو نه دیگه حرفه موندنو با من نزن

تو بگو
نیستی رفتی کسی نه نیومده سر نزده اشتباهی از منو این دله من سر نزده نیستی این دل واسه تو دل دلو دل دل میکنه
کجایی
بارون داره میزنه اینجا تو کجایی کجایی کجایی آخ دلم لک زده واست تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی
ممنونم
خیلی ممنونم واسه آتیشی که سوزوندی ممنونم خیلی ممنونم واسه اینکه رفتی نموندی ممنونم
حق داری
 حق داری حق داری حق داری بریو تنهام بذاری اصراری واسه موندنه تویه این خونه نداری انگاری مثه روزایه اول دوسم نداری
بی وفا
بی وفا چرا میشی از من جدا مگه نبود حسی بین ما بین ما بی وفا داری میری بی من کجا تو میدونستی پس چرا پس چرا
از سر عادت
 از سر عادت چه راحت دلم تنگ میشه من با اجازت سر ساعت دلم تنگ میشه

عشق سر راهی
 شدم یه عشقه سر راهی بگو به چه جرمی چه گناهی واسه یکی مثه من که عاشقه

عشق من
اونکه عشق منه منو آتیش میزنه همش میخواد بره بره دل بکنه

خداحافظ
خداحافظ دیگه بسه منم قد تو این روزا شدم خسته خداحافظ ته راهه بگو بین ما دو تا کی بی گناهه
بوی بارون
بویه بارون میزنه قلبم چه تند تند میزنه من خوشم کنار تو عاشق که دل نمیکنه بویه بارون میزنه عطرت تو آغوشه منه این علاقه عادی نیست عشقه یه مرد و یه زنه
آشوب
 وقتی دلم آشوبه فکرت برا من خوبه قلبم واست میکوبه واسه همیشه وقتی دلم آشوبه فکرت برا من خوبه قلبم واست میکوبه واسه همیشه
نیستی
 نیستی حالم خرابه نیستی عینه عذابه قلبم بی اعتماده میدونم مثه من حالت خرابه

برداشت رفت
 امشب یه غم تو دلمه که باز واسم ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صبح بباره هر کی یه روز اومد تویه دله من فرداش رفت قلبی که یه عمری به من داده بود و برداشت رفت

مناجات
 من که روم نمیشه دست بالا کنم بگم خدا بس که دنبال گناه بودم و تو کردی وفا

تب
 واسه اونی بمیر که واسه تو تب میکنه همه روزاشو اون به یاد تو شب میکنه واسه اونی بمیر که مرهم درد تویه همیشه عاشقه و دلش فقط بند تویه

هوا خواه توام
 یکی مثل من که هواخواهته یکی مثل تو سرد تو رابطه میبینه جدایی فقط راهشه واسه این دلی که پر از خواهشه
منو دلتنگی
 واسه من دیدن تو مثل رویای دوباره ست مثل آسمونی که دل نگرون یه ستاره ست

برگرد
 برگرد پیش من نذار به این شرایط عادت بکنم برگرد بی هوات نمی تونم حالمو رعایت بکنم

تنهایی
 از وقتی تنهام توی این خونه م حس میکنم چند وقته غمگینم هر روز با یاد تو پا میشم هر شب فقط خواب تو می بینم
دنیا مال منه
 وقتی تو میخندی دنیا ماله منه هر جا که تو باشی پیشت جایه منه

بارون
 من بی تو بارونو میخوام چیکار چترت به درده من نمیخوره وقتی خودت نیستی تو این هوا بارون منو شکنجه میکنه
آروم آروم
 آروم آروم داری از دلم رد میشی چی شده که داری با دلم بد میشی

قهرمان بی ادعا
کم آوردم پیشت مردی با قلبامون چیکار کردی تو یه قهرمانی که بی ادعایی کجایی که نخوابیدم پر از اندوه و امیدم شاید فردا دیدم هنوز پیشه مایی

بندر
 دوباره یه روز خوب لب دریای جنوب دوباره کنار بندر دوباره بزنو بکوب

گلایه
 گله نداره دلم بیقرارم دیگه کاری به دله تو ندارم فقط از تو یه مشت خاطرات بد دارم تو با دله عاشقم بد کاری کردی آخه داری تو پی چی میگردی
دل مو
 دله مو گیره توئه خدا میدونه بی تو یه لحظه نمیتونه بمونه عشقه تو یه کاری کرده با دله مو همه شهرمون به مو میگن دیوونه
بازم رفت
 بازم برفو دلی که قد دنیا باهات داره حرفو بازم برفو تو نیستی و یه مشت خاطره مونده زیر این برفو بازم برفو بازم برفو بازم برف
چقد زود
هر از گاهی یه نگاهی پشت سر بنداز ببین کی عاشقت بود هر از گاهی تو تنهایی با خودم میگم همش آخه چقد زود
عزیزکی بودی تو
 عزیز کی بودی آخه جز من دیوونه این احساسِ عجیبِ ما از علاقمونه عزیز کی بودی آخه جز من دیوونه این احساسِ عجیبِ ما از علاقمونه
کار دله
 کاره دله هنوزم که هنوزه عاشقشی کاره دله چون دوست داره چون یه بیماره آخه دنیا نمیتونه مثلت بیاره
تا ابد
 دل بی طاقت شده حاله من بد شده طفلی چند وقته که خیلی بی طاقت شده تنهایی واسش بده عشقه تو تا ابده دل بد عادت شده حاله من بد شده

دورهمی
 دوره هم بودن چه حالی داره دوتا چشمات عجب جادویی داره دلم امشب حاله خوبیو داره مگه دنیا بهتر از ما آخه داره
سال نو
چه شور و حالی بازم یه سال دیگه یکی به یکی دیگه از عشق میگه همه پیشه همدیگه یه حالی داریم تو که پیشه من باشی برقراریم
تولدت
 امشب تولد توئه من خیلی دورم اما بیا خیال کنیم پیشت نشستم ببند چشاتو تا منو بهتر ببینی منم برای دیدنت چشامو بستم
ارباب عاشقی
 ارباب عاشقی ای عشق من حسین جان شهر دار سر شده از تن جدا حسین

غلاف
 بابا دست خوش تنها شدی دیگه سرخوش دلم واست دیگه غلافه دوسِت دارم هایی که میگی لافه آره لافه
پای ثابتم
 من بیقرارتم بدجوری خرابتم واسه دوست داشتنه تو من یه پای ثابتم من بیقرارتم بدجوری خرابتم واسه دوست داشتنه تو من یه پای ثابتم
شبهای دیوونگی
 شبا این دیوونه با عشق تو تو تنهاییاش سر کرده نم بارون و خیابون خاطراتُ دو برابر کرده

درد دل
هرکی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد از این دل بیقرار من راحت رد شد

این دل رفت
 این دل رفت فقط واسه تو میکنه ضعف آخه واسه ی توئه که هست روزای هفته رو این دل بیقراره

دانلود تمام آهنگهای محسن ابراهیم زاده یکجا

دانلود فول البوم محسن ابراهیم زاده در فایل زیپ

فول البوم محسن ابراهیم زاده جدید

۹۷/۰۷/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی غلامی