دانلود موزیک جدید چشمای ستاره دار از سروش هامون فرمت mp3 با بالاترین کیفیت(320) و لینک مستقیم و پخش آنلاین به همراه متن آهنگ از شادمهر بلاگ.

دانلود آهنگ چشمای ستاره دار از سروش هامون

متن آهنگ چشمای ستاره دار

کی میگه عاشقی بده حال بارونو کی بلده جز من و تو

تند نرو خب من هستم تازه قلقت اومده دستم

وقتی میکنی اونجوری نگاه دلم ضعف میره

قول تا تهش بمونی برام دلم هست پیشت

من فقط با تو جفتم تو جایی نری لطفا

دلم خوشه با تو کسی نگیره جاتو

خوشحالی یعنی من تورو دارم و چشمای ستاره دارو

دلبری میکنم واسه دلم حاضرم جونمو بدم پا تو

خوشحالی یعنی من تورو دارم و چشمای ستاره دارو

دلبری میکنم واسه دلم حاضرم جونمو بدم پا تو

تویی درمون دردم دورت بگردم یه موقعه مردد رو عشقمون

حساسم خودت میدونی خیلی من رو تو حساسم

خوشحالی یعنی من تورو دارم و چشمای ستاره دارو

دلبری میکنم واسه دلم حاضرم جونمو بدم پا تو

خوشحالی یعنی من تورو دارم و چشمای ستاره دارو

دلبری میکنم واسه دلم حاضرم جونمو بدم پا تو

 

پخش آنلاین :

دانلود با کیفیت 128