♪♬♬♪تو و دلتنگیای من همه دنیای من تو شدی رویای من وای من♪♬♬♪

♪♬♬♪منو خاطره های تو رنگ چشمای تو کسی نمیاد جای تو جای من♪♬♬♪

♪♬♬♪تورو قد تموم دنیا میخوام عزیزم واسه تو من اینجام♪♬♬♪

♪♬♬♪به کسی جز تو نمیگم عشقم نه بیا برگرد که خیلی تنهام♪♬♬♪

♪♬♬♪انقد عزیزی عزیزم که چیزی یه ریزم نمیتونه دور کنه تورو همه چیزم♪♬♬♪

♪♬♬♪تو خواستی که واسی همه جوره خاصی خود احساسی واسه من عزیزم♪♬♬♪

♪♬♬♪عزیزی عزیزم که چیزی یه ریزم نمیتونه دور کنه تورو همه چیزم♪♬♬♪

همچنین ببینید: دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی ای دل غافل

♪♬♬♪تو خواستی که واسی همه جوره خاصی خود احساسی واسه من عزیزم عزیزی♪♬♬♪

♪♬♬♪چش تو چشت میگیرم دستتو من حسم یه چیز دیگس به تو♪♬♬♪

♪♬♬♪من نمیدم دلتو پس به تو عشقت میخوادت دیوونس به تو♪♬♬♪

♪♬♬♪تو تو خیالمی تو هر نفس خوشحالم سایت تو زندگیم هست♪♬♬♪

♪♬♬♪دوست داشتن تو یه چیز دیگس قلبم میخوامت تو رو همینو بس♪♬♬♪

♪♬♬♪انقد عزیزی عزیزم که چیزی یه ریزم نمیتونه دور کنه تورو همه چیزم♪♬♬♪

♪♬♬♪تو خواستی که واسی همه جوره خاصی خود احساسی واسه من عزیزم♪♬♬♪

♪♬♬♪عزیزی عزیزم که چیزی یه ریزم نمیتونه دور کنه تورو همه چیزم♪♬♬♪

♪♬♬♪تو خواستی که واسی همه جوره خاصی خود احساسی واسه من عزیزم عزیزی♪♬♬♪