دانلود آهنگ رضا صادقی حال خوب

Reza Sadeghi-Hale Khoob

 

دانلود آهنگ “رضا صادقی” به نام “حال خوب” با کیفیت فوق العاده 128 و 320 به همراه متن ترانه در رسانه گیتار موزیک

 

دانلود آهنگ رضا صادقی حال خوب

متن آهنگ رضا صادقی حال خوب

منو دیوونه نکن که چشات میتونه
منو توو خیال تو دوباره غرق کنه
کی میتونه مثل تو این همه
زیباییش با همه فرق کنه
اولین باره که من با خیال یه نفر این همه آرومم

دانلود آهنگ رضا صادقی حال خوب

این همه حض کردم منه دل سنگ و ببین
واسه ی دیدن تو دنیامو عوض کردم
من گذشتم از خودم حال خوب من باتو
واسه من آینده فکر من نباش برو
توو قمار عشق تو باز بازنده ام
اگه رویا باشی ته دنیا باشی
من میام آغوشت اگه مقصد باشه
عشق با تو خوبه توو جهان
هرچی نیست عشق باید باشه

دانلود آهنگ رضا صادقی حال خوب

عشق باید باشه
من گذشتم از خودم حال خوب من باتو
واسه من آینده فکر من نباش برو
توو قمار عشق تو باز بازنده ام
من گذشتم از خودم حال خوب من باتو
واسه من آینده فکر من نباش برو
توو قمار عشق تو باز بازنده ام