سایت آگاه باشیم بزرگ ترین و کامل ترین مرجع آموزش خانواده در کشور است، که فعالیت خود را به طور رسمی در تابستان سال ۱۳۹۷ با هدف آگاهی بخشی به افراد برای ساختن زندگی موفق و تشکیل خانواده ای سالم، شاد و پویا آغاز نمود.

کارشناسان مجرب تمام مطالب مورد نیاز شما را از جدیدترین منابع آموزشی با دقت و حساسیت بالا جمع آوری کرده اند تا در اختیار شما عزیزان قرار دهند. این مطالب در زمینه های متنوعی اعم از رشد و توسعه فردی، سلامت و تغذیه با دو رویکرد طب سنتی و طب نوین، موفقیت و کسب و کار، کسب مهارت های ارتباطی، آمادگی و دانستنی های قبل ازدواج، دوران نامزدی، زندگی مشترک، همسرداری و روابط زناشویی، آمادگی های قبل بارداری، نکات مهم دوران بارداری و تمام مراحل نگه داری و تربیت فرزند از بدو تولد تا دوران نوجوانی می باشد.

سایت آگاه باشیم در این راستا برای سهولت دسترسی و بهره مندی هرچه بیشتر کاربران عزیز خدمات خود را در قالب های متنوعی اعم از متن، پادکست، تهیه و دوبله جدیدترین کتاب های صوتی و ویدیوهای آموزشی ایرانی و خارجی از بزرگترین روانشناسان و اساتید روز دنیا با ترجمه و زیرنویس فارسی ارائه می کند. همه مطالب و فایل های صوتی همواره به صورت کاملا رایگان در دسترس عموم قرار می گیرد، اما بهره مندی از کلیه محصولات سایت در فروشگاه سایت آگاه باشیم میسر خواهد بود.