دانلود آهنگ حمید عسکری به نام گذشته با کیفیت عالی 320 و متن آهنگ از شادمهر بلاگ

وقت رفتنت از اینجا ته چشمای تو حتی ذره ای خواهش نبوده
♪ ♥‿♥ ♪
توی این رابطه تلخ مطمئنم هرچی بوده اسمش آرامش نبوده
♪ ♥‿♥ ♪
اگه روبراه نمیشم اگه زخمم تازه مونده من دلیل تازگیشم
♪ ♥‿♥ ♪
فکر روزای گذشته عین خودسوزیه اما من حریف تو نمیشم
♪ ♥‿♥ ♪
هنوز این حس وامونده از اون رابطه جا مونده چرا تنهام نمیذاری
♪ ♥‿♥ ♪
چقد خستم از این تکرار من آلودت شدم انگار درست عین یه بیماری
♪ ♥‿♥ ♪
حس اون کسی رو دارم که همه براش غریبند حس آدم اضافی
♪ ♥‿♥ ♪
بی تو از خونه میترسم چی میدونی از کسی که دلتو بهش ندادی
♪ ♥‿♥ ♪
تو گذشتی و گذشتم ولی بازم گیر گذشتم فرق من با تو همینه
♪ ♥‿♥ ♪
من با تنهایی میجنگم تو ولی سرت شلوغه فرق من با تو همینه
♪ ♥‿♥ ♪
هنوز این حس وامونده از اون رابطه جا مونده چرا تنهام نمیذاری
♪ ♥‿♥ ♪
چقد خستم از این تکرار من آلودت شدم انگار درست عین یه بیماری

 

پخش آنلاین :

دانلود این موزیک با کیفیت 128 دانلود این موزیک با کیفیت 320