دانلود آهنگ درد سامان جلیلی

Download Music: Saman Jalili - Dard On ViolinMusic

هم اکنون می توانید به دانلود آهنگ جدید فوق العاده زیبا “درد” از “سامان جلیلی” با 2 کیفیت عالی 320 و 128 و متن ترانه بپردازید و یا به صورت آنلاین در وب سایت ویولن موزیک گوش دهید. بزودی...

 

دانلود آهنگ درد سامان جلیلی سلام سال سختی بود فکر کنم قرن بعدی از ما

سلام
سال سختی بود فکر کنم قرن بعدی از ما یاد می کنند که چطور منقرض نشدیم که چطور تحمل کردیم بهشون یاد بدیم دعا فقط واسه اینه که ابرومون حفظ شه اینکه دیگه هیچکس واسه کلی بیماری که واکسنش هست دعا نمیکنه.
سعی میکنم امسال بهتر شم بیشتر فکر کنم
واسه رسیدن به هدف دعا نمیکنم باید تلاش کرد مثل این سال هایی که گذشت با کلی مشکل و سختی کار میساختم.
بهتر میشم،
یه نفرو باید خیلی زودتر حذف میکردم
فقط اینکه یکی دو سال نمیتونم کنسرت بزارم
که اونم مقصرش منم قرارداد رو نخونده امضا کردم.
به هر حال ممنونم که تحمل میکنین منو
امسال دیگه انرژی منفی ممنوع❤
راستی کار جدید ساختم به اسم " درد "
سعی کردم پخته تر ترانه بگم خیلی زود منتشر میشه❤❤
سالتون پر از آرامش 🙏

 

دانلود آهنگ درد سامان جلیلی